möblerat om =D

Gud va skönt!!
Jag fick typ sportlov i tisdags =D hihi..
så gårdagen tog ja det lugnt för det mesta, eller ja satt och sydde klart alla sjalar.. o det gick ganska bra innan ja skulle byta tråd, då jälvar ville den inte mer =/ =P.. haha men dagen började bra iaf..
Vaknade av att solen sken in genom fönstret.. o eftersom ja inte hade någonting att göra så tog ja mig en långpromenad till huddinge centrum.. det var riktigt skönt. Så väl där unnade ja mig en caffé latte.. det var iof inte så kul att sitta o fika själva men vad ska man göra.. Så nu har ja iaf provat på det också.. Kan ja bocka av det på "ensam-listan" ;P

Idag fick ja dock ingen sovmorron..skulle möta Amanda  vid 9 i skolan så det blev att gå upp tidigt.. Fast det gjorde egentligen inte så mycket, om ja ska va ärlig..
Vi tröck klart alla våra sjalar, så nu är det bara att sälja dem =D
När ja kom hem fick ja fnatt o ville möblera om på mitt rum..
Så nu är det gjort.. Det blev ganska bra..får se om ja kommer kunna sova i natt när sängen inte står där den brukar.. O om ja känner mig rätt så kommer ja att möblera om inom kort igen :P haha
Har ju huvudkudden mot maddes rum nu så vi får se hur det går o sova när hon är här.. ja e så otroligt känslig för ljud när ja ska sova.. Men ajja.. det bör nog gå. =)

  

Så vad har ja för mig nu då..
ingenting!! det är faktist v'äldigt skönt.. men ska nog börja med ett religionsarbete nu, som iof inte ska va inne förns v. 11 men det kan va skönt att ha det gjort... Så att man slipper stressa sen..

Vart tog det fina vädret vägen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0