Intensiv helg =)

Oo så är ännu en helg över.. men det har varit en ROLIG helg, även om den kändes lite kort..skulle behöva vila lite imorron känner ja :P hahha inte så mycket sova för mig denna helg om ja säger såå ;P
Meen man får skylla sig själv lite faktist!


Hmm va har ja gjort då..
Jo i fredags så hade Jossan o Anthon födesedagsfest hemma hos sig.. eller vi förade där iaf.. det var skitmysigt.. kul att träffa massa nya människor o så.. Så ja åkte dit direkt efter skolan o hjälpte till att städa o göra i ordning innan alla kom dit o så..
Så kvällen började som sagt med lite fördrinkar hemma hos dom..=) sen lite senare så drog vi alla till hirschenkeller.. det var superkul! dansade o hade det bara trevligt hehe.. tillräckligt att dricka o så..
O ja tror ja stapplade mig i säng vid 3-halv 4 något sånt.. hehe..
sen på lördagen vaknade ja redan vid halv 11.. Då fick ja inte sova längre, ingen visade hänsyn till att ja ville sova om man säger såå hehe.. men sån är min familj..tyvärr..
På dagen så var ja i vällingby på bio med lill-syrran.. vi såg Alvin o gänget :P , den var helt okej faktist.. väldigt söta små ekorrar det där ;D
Där var vi väl ett tag.. tror ja kom hem vid halv 5 eller något..
Då var det raka vägen till sängen för mig! var så himlans trött ;D hehe..
Meen där fick man inte heller ligga länge.. var ju tvungen att göra mig i ordning för personalfesten ja skulle på..

Såå ja gjorde mig i ordning o så o precis när ja skulle gå så började det snöa! eller snöa snöa, det var halv storm och ja såg inte ens ut genom fönstret.. så det där med att göra sig fin inför kvällen gick bort ganska fort :P heheh
Men ja lyckades ta mig till jobbet iaf, inte allt för blöt =D
På jobbet blev det middag, jätte goda baguetter som man fick fylla själv med olika röror o så.. Mummsigt värre ;D
vi körde lite olika lekar o så o satt o prata o drack.. Det var riktigt trevligt asså!
Så ja kom väl inte i säng förrens 2 i natt heller..
O så vaknade ja halv 10 men klev inte upp förns halv 11 ^^, tyckte det va skönt att ligga kvar lite..

Såå sen på dagen så åkte ja in till stan o träffade min söta Anna :D, var jätte länge sen vi träffades.. så vi strosade runt lite i stan o ut på djurgården i snön/regnet.. var DYNGSUR!! mina fötter va som en pool hahha... var verkligen jätteblöt!
Sen begav vi oss till café 60 o tog en smörgås o en Goooood varm choklad för att få tillbaka värmen..
O nu så har ja precis kommit hem o bara tar det lugnt..

Såå det var min helg.. kort o intensiv men underbar! :D har haft en superbra helg!

Det som väntas av mig nu ikväll är väl lite matteplugg =/, sen ska ja se singing-bee o nån film kanske om det börjar nån bra.. eller någon som är sevärd iaf..
lär ju iof somna vid 9 som ja känner nu.. är himla trött ja ;P


Kanske ska lägga mig i ett varmt bad också, o värma upp mina fötter igen efter idag =) men det får ja se..
Ska nog sätta mig vid matten nu när ja ändå är lite klar i huvudet o orkar göra någonting..

Have a nice time ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0