Sonja,Sanna och Sherley

Va mysigt det var att vakna till Sonja, Sherley och Sanna när de sjöng julmusik på tv 4. Var verkligen en skön stämning och fick mig att längta lite till jul eller tills på lördag kanske man ska säga. hehe.
Har precis gjort mig färdig för att börja röra på mig, börjar inte förns 12 men måste fixa lite saker innan det så ja ska gå snart.
Hoppas att dagen går fort så att ja kan gå hem och packa lite till och sen blir det väl bara sängen för min del eftersom ja ska upp vid halv 6 imorgon bitti så ja, man får typ göra så när man kommer hem.
nu ska ja iaf borta tänderna och fixa lunchlådan sen ska ja nog gå tror ja.
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Sonja,Shirley och Sanna är bäst!! ;)

Ses på lördag!

Puss <3

2008-12-18 @ 13:18:08
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0