skönt

Herregud va gott ja sov i natt haha. Behövde verkligen det. iof så blev det bara 7 timmar men ändå, kommer att gå och lägga mig tidigt idag med. Var faktist skönt. Somna vid halv 10 igår och vakna verkligen med ett ryck när klockan ringde halv 6.hade sovit hela natten och det var grymt =D haha
var ganska seg på jobbet idag med fast det gick fort ändå..Det brukar göra det när man börjar vid 7, vilket egentligen inte gör så mycket för mig att börja så tidigt..då har man ju dagen på sig =)
Efter jobbet idag åkte ja och mamma till ikea för ja skulle lämna mina skor till Sanna så ja..det vart en liten tur fram och tillbaka, passade ju på att övningsköra samtidigt hehe..Kommer ju inte bli så mycket av det nu när ja åker.
Och idag är det bara 7 dagar kvar!! :D wiiiie ja längtar så in i hellskotta haha..
får se när man ska börja packa, får börja lite smått snart. Men har inte fått väskan än som ja ska ha, den kommer pappa med imorgon och ja kan inte lägga mina kläder någonstans :S :P

Nej nu ska ja ner och diska efter maten =) ha en mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0