onsdag

Gud, kom hem för typ en timma sen. Jobbade till 20.15 idag vilket ja tycker är grymt sent så det var ju inte så kul att gå hem och käka middag vid kvart i nio liksom, men va ska man göra.. har ju inte så mycke till val om man säger så.
Igår va ja hos min kära pappa efter jobbet och vi handlade inför helgen. ska ju fira jul där nu på lördag så det blev lite julmat-shopping som gällde. men ja glömde ju typ hälften som tex. ingredienser till lussebullarna som ja ska göra på fredag. ska bli gott ^^, hehe
Så nu hoppas ja att vi får det mysigt på lördag hela släkten eller va man kallar det.
jobbar sent imorgon också, uschibusch men sen blir det en tidig dag på fredag så ja, man får väl stå ut helt enkelt.
nu ska ja lägga mig i sängen och läsa ut min bok, sen blir det nog sova för min del tror ja..är rätt så seg..
ha en bra kväll =)


5 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0