fredag

Fredag igen =) och denna vecka har också gått sjukt fort. Kan inte fatta, nästa måndag (tisdag) åker ja hiiihi. Börjar verkligen längta nu och kanske få lite resfeber men ja försöker att inte tänka på det så mycket faktist. Har ju en HEL vecka kvar att se fram emot satt..hehhe..
Idag är det som sagt fredag och det blir jobb för min del. Dock så börjar ja vid 12 men jobbar då sent, så ja.är väl inte hemma förns vid halv 8 och då ska ja kolla på idol finalen. Vet inte riktigt vem ja vill ska vinna. det står ju mellan Alice och Kevin men ja, ja tycker nog att båda är lika bra så ja blir glad för vem det än är som vinner.
Helgen består inte av jobb för min del vilket ja tycker är såå skönt =D. Imorgon ska ja köra lite me mamma hade vi tänkt, måste iväg och handla lite saker inför resan så att man har det gjort. Sen på kvällen blir det lite lucia-fest hemma hos Sanna med Jossan och det tror ja kommer bli grymt kul. Söndagen har ja inte bestämt riktigt än.kanske en mysig middag me ett par gamla vänner, gröna lung eller en "bakis/slöa" dag framför tv.n, ja vet inte än vart dagen leder :P
Ska väl börja göra mig i ordning lite nu inför jobbet, även göra mig en matlåda som ja kan ta med =)
ha en bra och trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0