förgiftad?

Hemma framför tv.n efter en ganska långtråkig dag på jobbet. Ville verkligen inte gå upp idag när klockan ringde vid 20 i 6, var riktigt segt måste ja erkänna :P men men. tillslut så lyckades man släpa sig ner för lite frukost.
Jobbade mellan 7-16 så det var ju inte så jätte sent vilket var bra =). Men sen efter lunch har ja mått illa som bara den, funderar lite svagt på om ja har åkt på nån slags matförgiftning, mår verkligen asilla och ja åt sushin som vi hade gjort i fredags.Kanske inte 100 % färsk? eller va tror ni?
Har iaf lyckats få i mig en god hamburgare till middag och ja hoppas att ja får behålla den för som det känns just nu vet ja inte =/ skit jobbigt.. men men
Har även gjort en liten till present till pappa idag, har nämligen bakat hans favvotårta "succétårta" som han ska få av mig när ja kommer på onsdag. Han fyller ju egentligen år imorgon men vi får fira lite senare (om man inte räknar helgen)

Just nu sitter ja och lyssnar på julmusik och bara drömmer mig bort, för nu är det inte lång tid kvar. Vi åker ju till indien om bara 2 veckor!! Längtar bara mer och mer för varje dag som går nu.. iiiih det ska bli så kul =D
Ojj nu roppar mamma, dags att gå ner och snacka lite me henne :P

Kommentarer
Postat av: Ciccie Monrin

Usch om det är matförgiftning :(

Du får ladda upp bilderna från festen sen, för jag tog inga :P Hade fullt upp med annat.

Puss!

2008-12-08 @ 21:13:21
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0