10/12

God morgon. Eller morgon och morgon, klockan är ju redan halv 12 så morgon kanske man inte kan kalla det som sagt :P hehe. Vaknade tidigt idag och hoppade upp vid halv 9 ungefär. Åt då en god frukost och sen har ja verkligen jobbat. Har hunnit med en hel del nu på morgonen vilket är väldigt bra och skönt. När det ändå är ljust så kan man ju vara på g :)
Har dammsugit hela övervåningen,dammat och skurat badrum och mitt rum, gjort egen müsli,ringt skatteverket..jaa det är väl det ja hunnit med nu på morgonen. Ska fortsätta min "flitiga" dag nu hade ja tänkt med att skissa mina schabloner på väggen, sen ska ja klippa mig och vaccineras. Sen senare ikväll blir det middag för pappa och mys där hemma. Sen uppladdningen inför jobbet imorgon =)
Nej inte sega mer nu, dags att jobba. Måste äta något också, börjar bli lite hungrig ^^, hehe


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Skatteverket? Vad har du busat med nu? :P

2008-12-10 @ 21:07:49
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0