övningskört =)

Pust..Har precis kommit hem efter en ganska intensiv dag :P hehe. nemen igår var det första dagen på dagis och det gick jättebra. jag blev kär i flera av barnen :P hehe dom är så söta. så idag gick det lika bra det med.
när ja slutade så kom anders och hämtade mig så åkte vi och handlade lite. sen åkte ja och mamma iväg för att övningsköra. det gick verkligen jättebra idag. lyckades inte göra lika många "kärringstopp"  som förra gången och mamma fick inte hjärtat i halsgroppen denna gång så ja är stolt :D hehe
ska väl försöka få i mig någon middag om ett tag sen ska ja väl förbi jossan ett tag också. fast det blir nog inte så länge för hon skulle iväg senare men ett tag iaf =) sen ska ja hem och baka kakor med josephine och kolla på film.blir säkert tidigt i säng ikväll med eftersom man är rätt trött efter en dag på dagis :P heheh
nu ska ja iaf måla mina naglar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0