hemma igen

Nu är man hemma dåra igen efter en vecka på åland. Och ja.. den var väldigt mysig men tyvärr var vädret inte det allra bästa.Eller det var inte bra överhuvudtaget, en dag sol på hela veckan är ingenting att hänga i granen direkt. Och jag tycker att det är väldigt synd för ja ville verkligen sola. Så nu kommer ja pressa varje dag som solen är framme,även fast ja jobbar :P haha
Men va har vi gjort för någonting mysigt då?
Vi har varit i mariehamn en dag och strosade omkring, egentligen mest för att ja skulle hitta mig en bikini (som ja inte gjorde) eftersom en liten olycka råkade ske och min bikini gick sönder hehe. Men ja som sagt..hittade ingenting men det var ju trevligt där ändå =)
Sen har vi bastat,badat i havet,varit ute på sjön och haft mys, spelat minigolf i regnet och ja som förlorade haha..Vi har även spelat en hel del UNO och yatzy under denna vecka :P
Men men. Även fast att vädret inte var det bästa så hade ja det väldigt trevligt iaf med mina nära och kära.Fast nästa år hoppas ja på att vädret är bättre :P hehee

(bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0