fungerar igen.

God morgon. Äntligen fungerar internet igen, inte för att det har gjort så mycket faktist om ja ska va ärlig. har varit skönt att inte behöva sitta vid datan hela tiden. men nu fungerar det igen iaf =)
har jobbat hela veckan så ja har haft fullt upp..övningskört två ggr,firat anders,vart hos A och D och träffat min lilla pappa. har även vart med på kick-off med jobbet haha. men veckan har gått fort och det är skönt att ÄNTLIGEN va ledig efter typ tre veckors jobb. jobbade på bröllop igår och det gick bra men ja va helt slut efter så när ja kom till jossan som hade en liten kräftskiva va ja helt slut och genom kyld.. så ja satt typ och sov hela kvällen och släpade mig hem vid 11..skönt faktist att komma i säng ganska tidigt även en fredag =)
vaknade vid 9 idag men låg och drog mig till halv 10 men nu i efterhand känns det som om ja vill sova mer. är sjukt trött,slut körd typ känns det som. orkar egentligen inte åka till linn ikväll eller gå ut för den delen men man kanske måste. är inte helt frisk heller.. ont i halsen och allmänt hängig..men några alvedon kommer väl slinka ner under dagen för att ja ska orka.
mamma ringde nyss och nästan tvingade mig ner i sängen igen för att ja skulle vila, "det behöver du" var hennes kommentar och kanske så gör ja det..
ska iaf sitta lite till på balkongen och bara ta det lugnt, vänta på jossan och sen så får vi se hur dagen kommer se ut..
hoppas alla hade en trevlig kväll och får en trevlig dag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0