14/8

Konstigt väder ute nu för tiden tycker ja.. hahha ena stunden regnar det medans det är sol andra :P man vet liksom inte hur man ska klä sig eller va man ska göra och så. Iof så jobbar ja så det gör inte så mycket. ska jobba nu ända fram till och med den 29 augusti,shit det kommer att bli jobbigt :P hehhe men ja kommer att få lön för all möda ;P
Har övningskört ute i trafiken idag :D det gick bra men det var läskigt hehe. höll på att köra på lite träd och bilar och så man ja klarade mig haha. mamma fick sig dock några chockar då och då men det gick bra ändå.
Nu längtar ja verkligen till december. För nu har vi ÄNTLIGEN bokat en resa. Det bli Goa som gäller i 2 veckor och det ska bli så sjukt kul och skönt. Det enda som ja inte tycker om är att inte Ciccie ska med. Det gör det inte till en familj, utan henne är det så konstigt. ja vill verkligen att hon ska med och det hoppas ja att hon vet. men nu verkar det inte bli så så det kommer att bli tomt utan henne. men ja får försöka klara mig utan henne men det kommer kännar så konstigt som sagt.
Efter jobbet idag så var ja lite nyttig. gick igenom alla mina lådor. inte dom som ja har kläder i utan de där ja har saker i och det var en hel del skit haha. men skönt att få det gjort lite då och då. så ja känner mig lite nyttig nu =)
ska hoppa in i en dusch nu sen ska ja läsa ut min bok och hoppa i säng tidigt eftersom ja börjar tidigt imorron med och är rätt så trött, det tar lite på en att jobba så tidigt :P Kolla om det kommer nån film ska ja också göra =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

<3

2008-08-14 @ 21:25:58
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0