SOL :D

Ja ÄLSKAR verkligen detta underbara väder. Man mår så himla bra av det, iaf jag. Eller iof så är ja jättetrött men det har nog inte med det att göra..Fast ändå.
Vill verkligen inte vara i skolan på dagarna och vara instängd i något tråkigt klassrum, ja vill vara ute i solen och ha det skönt.
Idag på rasten satt ja, Elin och Sandra ute i solen och bara hade det lugnt. Och det var underbart..Höll till och med på att somna, men det gjorde jag inte ^^, hehe

Fan va mycke det är nu i skolan känns det som.. Ja är kroniskt stressad och vet inte hur ja ska göra för att inte vara det. Har två STORA saker som ska va klart nu i slutet av april och ja har inte börjat med något av det. Plus att andra lärare lägger på en massa jobb som man ska göra. Men det gäller väl att planera helt enkelt.
Som tur är har ja gjort läxan tills på fredag så ja är ledig imorron, slipper plugga då.. YES hehe
Ska sitta ikväll och skriva Anders himla listor på datan till mässan på söndag..Vilket måste vara klart idag! Så en hel del att göra ändå :P

Ska snart bege mig till stallet..Känns ganska bra för en gångs skull..Känner att ja behöver koppla bort allt för en stund och bara tänka på nuet :D så det ska ja göra..
Så dags för mig att byta om nu då ;)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Älskar dig över allt annat söta syster!

2008-04-03 @ 09:29:25
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0