SNÖ?? :O

Inte nu!! Det får inte komma snö igen..Usch säger jag bara. Var verkligen inte kul att öppna ögonen imorse och inse att det hade snöat. Fy farao :P haha
Och eftersom jag var hos min lilla pappa så hade jag HELT fel skor på mig, nämligen tygskor som gör att fötterna fryser efter 2 minuter ute :P hahha vilket inte var kul eftersom vi skulle in till stan idag och fota =/

Var i skolan idag i typ 2 timmar. Satt mest vid datan och fixade lite saker till vårat företag, de sista grejerna och så..Det gick bra faktiskt =)
Sen så åkte ja,Amada och Jossan in till stan för vi skulle på "fotoorientering" på fotografiskbild lektionen. FY FAN va kallt det var asså. Frös ihjäl, kände inte mina fötter eller någonting på min kropp..Var verkligen inte kul, så ja kände mig som den som klagade på allt och alla hela tiden ..Heheh men det fick dom stå ut med tyckte jag ;)
Sen begav jag mig till stallet. Fick rida Petit. Det gick ganska bra faktist om ja ska vara ärlig (a)..

Nu sitter ja här och gör inte så mycket.. Ska snart börja fixa lite på mitt IKEA-projekt. Tänkte sy själva väskan och göra en rosett så att det är klart iallafall..Hoppas det blir bra =)
Sen vet ja inte va ja ska göra.. Funderar på att först hoppa i ett bad eftersom ja fryser så mycket..Det är väldigt lockande..
Hmm..Tror nog att ja ska göra det =)
Sen måste jag ju kolla på 2900 Happiness också.Har tre avsnitt kvar ifrån denna vecka..Spännande spännande ;)

Hoppas alla haft en kall och bra dag med mycke kärlek ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0