seg

Hatar min data asså!! Den är så SEEEEG!! Hänger upp sig och allt.. Hahha jaja.. Skit samma, får köra en virussökning eller ngt på den inatt :P

Gårdagen var trevlig..Åt middag hemma me mamma och familjen, blev tacos ;) Det var gott ^^,
Sen efter maten drog ja mig till Jossan och Anthon..Vi skulle dra ut..Fast vi visste inte vart så vi satt hemma och föra me andra ord..Men vid 11 så bestämde vi oss för att vi skulle dra till weissen i solna, för många hade sagt att det var ett bra ställe..Men det var det ju verkligen inte! Hahha tänker aldrig mer gå dit ;P hhaha
Men vi stannade kvar där iaf och hade det ändå ganska trevligt..Kändes som om alla i från min gamla skola va där, och ja fattar inte varför men men :P hehe.. Rullade väl i säng vid halv 2 ungefär med lite för mycke innan för västen med tanke på att ja skulle jobba idag..
Så idag var det jobb mellan 10-14, inte så lång tid men det var inge kul me pannknackning och så..Men man får väl skylla sig själv :P Träffade Anna sen =) Drog in till stan och tog en fika och snacka massa gojja..Mysigt mysigt!
Sitter hemma nu och är väldigt trött..Ska äta en mysmiddag om ett tag me mamma o lillsyrran..Ska bara va hemma och ta det så lungt som möjligt ikväll..Ska nog kräva massage ifrån lilla syster senare hehe..Det borde hon va skyldig mig tycker ja..Bara för att =D
Men ska nog gå ner nu och hjälpa mammsen me middagen..
Ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0