Mycket gjort =)

Vilken trevlig eftermiddag det blev =)
Mötte upp Jossan i jakan centrum vid kvart över 3 ungefär..Käka lite och satt mest och snackade, alltid trevligt tycker ja ;)
Såå vid kvart över 4 åkte ja hem, och när ja skulle åka så tog ja 113, vilket tar en sån himlans lång tid och när ja kom till min gamla skola så pallade ja inte att sitta på den där varma och jobbiga bussen som dessutom stod i kö..Så ja tog mitt pick och pack och gick hem..Skönt me en promenad och svalare luft haha..
Och eftersom det var ju så soligt väder så ja satte mig faktiskt på balkongen och var lite duktig.. Pluggade lite religion och gjorde klart filosofin..
Sen kände ja att ja ville va lite mer duktig så ja tog och började städa mitt rum..Hahha.Vet inte va som hände men ja tyckte väl att det behövdes..Bytte lakan, damma allting, putsa fönster..Jaa allting man kunde göra typ..Plus att ja fick lite mer fnatt och städa hela övervåningen också =) hahah..Så förhoppningsvis behöver man inte göra det på ett tag nu ;)
Så nu är mitt rum skinande rent och luktar gott ^^,
Tog även en promenix me syrran till v-skogen där hon skulle hem och så..Skönt me en promenad på kvällen och det var faktist inte så kallt som ja trodde det skulle va =)
Har alltså nu fått bra energi till att kolla klart och beställa klänningen till studenten och plugga lite mer religion :P
För mamma gillade inte alls den klänningen som ja hade köpt i måndags..Så ja ska byta den eller lämna tillbaka den rättaresagt.

Nu ska ja kolla på klänningarna =D


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Vad du mamma är, den klänningen var ju urläcker :/
Men du hittar säkert fina på forever 21 ;)
Pusss

2008-04-18 @ 13:27:19
URL: http://ciccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0