Mässa

12 timmar idag igen!!!
Asså herregud vilken helg, ja är så himla slut.. Kommer somna om typ 2 minuter..Tror verkligen ja ska gå och lägga mig strax för ja orkar verkligen inte va uppe längre :P mina ögon går i kors redan hahha..

Jobbade som sagt på en mässa i solna hallen hela dagen..SJUKT segt och det var typ inga där alls..Verkligen inte roligt, men va gör man inte när man måste =/ Ångrar iof nu att ja inte jobbade på classe i 3 timmar istället och hade tjänat typ lika mycket..Meen det är lätt att vara efterklok! haha
Kom hem vid halv 8 och ville verkligen inte vara social nå mer, men syrran och Viktor var på middag så det var bara att le och va glad..Men det gick bra såå =)


Skola imorgon igen.. VILL INTE!! Men man måste ju, så det är bara att palla sig upp imorgon vid halv 8 och dra sig till skolan..Säker så kommer det bli en låång och jobbig vecka, som vanligt med andra ord..Men det är väl bara att stå ut?? =/
Sen ska man på 70 års kalas också..Styv farfar fyller år..Så det gäller att vara social där med hhaha..Men förhoppningsvis så är man lite piggare då och orkar vara det =)

Fick även reda på igår att min morfars brors fru dog igår =( Väldigt tråkigt tycker jag!! Och fick reda på idag att begravningen är den 25 april, samma datum som ja ska gå catwalk på IKEA och i Jakan centrum men ja tänker inte göra det..Åker med familjen ner till Gbg då för att ta ett sista farväl :'(
Vila i frid Henny!


Bara TVÅ månader kvar nu!! Sen tar ja studenten =D Wiiihoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0