Måndag igen..

Ojj, nu har jag inte skrivit på ett litet tag.. 
Men det kan bero på att ja har varit hos pappa hela helgen..Det var faktist ganska skönt..Gjorde INGENTING på hela helgen haha..Lite tråkigt i längden men men :P
I fredags så hade ja,syrran och pappa lite middag..Drack lite vin och hade trevligt, eller syrran åkte in till stan vid halv 8 så jag va hemma själv med pappa på kvällen..Ganska trött efter veckan så det gjorde inte så mycket :P
Lördagen var det ju dåligt väder så vi va inne hela dagen.. Spela massa kort och så..På kvällen gjorde vi ingeting..Eller hade middag med lite vin och så.. Vid 10 kom Viktor hem till oss och då blev det lite mer att dricka :P.. Men det var mysigt =)
Och söndagen var också seeeg... ´Pluggade lite matte men annars så gjorde jag ingenting..
Åkte hem till mamma vid 3 och träffade Jossan på kvällen..Det var mys =D
Ett tag sen det bara va hon och ja =)

Nu sitter jag i skolan..Ska bege mig in till stan strax..Har buffertdag och vi skulle hålla på me företaget men ja.. blev inte riktigt så..Eller vi är väl snart klara med allt men ja.. Ja vet inte =/:P
Så ja ska in till stan och träffa Lena vid 3 men innan det vet ja inte..Kollar väl lite i affärer, måste ju nämligen hitta en klänning till studentet..
Sen ikväll eller efter ja vart hos Lena ska ja träffa Ciccie =)..Vi ska ta en fika och sen ska vi kolla på klänning tillsammans..Behöver lite hjälp ;P
Vill på bio så får se om det blir det också hehe =)

Fyller år snart!! =D Eller vi ska ju gå på IKEA hela min födelsedag men nu har ja fått reda på att vi inte behöver gå på söndagen, vilket är toppen!!
Hehe så ja hade tänkt att fira mig på ngt sätt då..Eller man kan ju gå ut eller så eftersom man är ledig på söndagen som sagt =) Hiiihi.

Läste i tidningen att dom hade hittat lilla Engla död,nergrävd igår..Usch va hemskt asså!! Fattar inte hur någon kan göra något sånt..10 år liksom =( Usch och fy!!
Är ju även derby idag, hammarby och AIK.. Så det är nog bäst att hålla sig inne ;P heheh..Nä men inge kul att bo i solna då när matchen är på Råsunda :P.. Men ja ska försöka att inte stöta ihop med några hulliganer eller så hahah..

Nej ska nog försöka bege mig in till stan nu..Kolla runt lite och fixa lite småsaker =)
Ha en bra dag och början på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0