Hard work!

Kom precis hem..Har jobbat hela dagen..Alltså 12 timmar i sträck, med en timmes rast..Så sjukt slut nu..Min rygg värker och mina ben viker sig..Hahah har nog aldrig kännt mig så, eller joo..om ja hade sprungit ett lopp kanske men ja är verkligen helt borta..

Sitter hemma och väntar på att duschen ska bli klar..Ska bli skönt att känna sig lite ren efter en lång arbetsdag :P, helst hade ja velat lägga mig i ett bad men eftersom vi har gäster och ska äta vid 8 så går inte det.. Så det får väl bli imorgon när ja har jobbat klart :P
Så det blir middag ikväll som sagt, ska faktiskt bli gott med ett glas vin för att lyxa till det lite ;P hehe ..Men ja tycker ja förtjänar det hehhe..
Och så blir det som sagt jobb imorgon också..HELA dagen..Förstår inte hur ja egentligen orkar det..Mässorna brukar vara så låååång tråkiga, framförallt när man ska göra det ja gör, vill inte sitta me lillsyrran utan vill va vid borden som storasyrran står haha..Mycke roligare, kommer mera dit :P men så blir det inte när andra syrran är sjuk och inte kan jobba :( Tycker faktiskt lite synd om henne!

Nej ska hoppa in nu, och lär ju inte orka uppdatera detta idag så det får bli nån annan dag med andra ord :P När ja orkar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0