dagen efter :P

Jaa.. Då var det dagen efter en intensiv och rolig 19-års dag..
Vet egentligen inte om ja orkar att berätta om allt som hände igår men ja..Lite kan ju komma fram iaf :D hehe
Började med att ja skulle gå catwalk på IKEA tre gånger under dagen.. Det var verkligen jättekul!!
Alla sjöng för mig när vi var där och jag blev så glad ^^,  Alla är så underbara och snälla!!

 Och eftersom ja fyllde år så drog ja hem lite folk till mig så att jag kunde bli firad.
Och jag hade verkligen en helt underbar kväll med mina nära och kära..
Vi spelade, drack, sjöng och skrattade hela kvällen och natten. Jag tror att jag och amanda hoppade i säng vid halv 4 imorse och gick upp klockan 9 hahah..Usch vad trött jag är nu med andra ord. Verkligen inte kul att sätta sig och plugga.. För det måste jag verkligen göra, har prov och massa saker denna korta vecka som måste fixas..=S HA HA
Men ja vill verkligen tacka alla som va hemma hos mig igår. Utan er hade min kväll inte varit så bra..Hade verkligen så sjukt kul..Framförallt fram mot småtimmarna ;P hahha
Men som alltid, kanske blev lite för mycket att dricka för min del eller va tycker ni som va där?? (A) hahhaha
Fick en jättegooood tårta utav mina små söta tjejer..TAAAAACK för den :D
Eller jag är så glad för allting!! :D

Är så himla trött nu så ja ska nog ta och fortsätta plugga nu så att ja kan ta det lugnt senare ikväll och sova..Det kommer ja göra tidigt kan ja lugnt säga!! :P:D heh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0