April, april!

1 april idag..Har hittills inte blivit lurad av någon ;) men lättlurad som ja är så kommer säkert nån att lyckas göra det på mig innan denna dag är slut.. Hahah men ska försöka vara extra uppmärksam :P

Sitter just nu i skolan och ska skriva ut våran affisch till företaget,ska stå i skolan nästa vecka =) så det måste bli klart..Den blir faktiskt ganska bra..
Har då svenska och matte kvar innan ja får åka hem! Skulle vilja åka nu för ja är dödstrött..Orkar inte göra något men ja vet inte vad det beror på..Känner att ja har en förkylning på G så det kanske är den som spökar, va vet ja? Så ja tog mig en rejäl vitaminfrukost i morse =)..Den fick bestå av apelsin,ägg,te,proviva och smörgås såklart..Tror ja fick i mig lite vitaminer där iaf C ;P

Helgen var mysig men gick fort..Blev som sagt utslängd i lördags ja och mamma..Så vi gick till solna och gick och åt..Blev grekisk, mumms vad gott det var och sen så blev det en cider och öl på stadshotellet..Alltid lika mysigt..Snacka en hel del och så..
Söndagen skulle vi åkt till Uppsala men vi hade ingen bil som räckte för alla så det blev inte så..Istället begav ja,mamma och Joseph oss till Vällingby..Kollade in den nya gallerian och hittade en skitsnygg!! klänning som ja vill ha på min student men tyvärr i fel färg..svart och vit-prickig kändes lite "dystert", så nu vill ja hitta någon som kan sy den :D hehe
Så fyndade en hel del saker =) Och kvällen vart lugn den med..Hyrde film med syrran, så den såg vi medans vi åt gooood persikoglass ^^,
Det var lite kort om min helg!

Men som sagt..Sitter i skolan nu och har det rätt så tråkigt om ja ska vara ärlig..VILL BARA HEM!! Men det är typ 3 timmar kvar..Sen så får ja äntligen åka hem..Även fast det inte blir en lugn kväll idag så är det skönt ändå..Har rättskunskapsprov imorgon som ja måste öva som en tok på..Men ja hoppas det går bra!!

Så nu ska ja bege mig till svenskan som börjar strax..
Ha en toppen dag i solskenet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0