Ajj mina fötter!

Vilken dag!! Va lång och intensiv den har varit, eller ganska intensiv iaf ;P hehe
Började me att ja gick upp halv 6!! på morgonen, Fy fan va tidigt asså! Var så seg haha, fast mamma va faktiskt vaken när ja gick upp, fick då en liten chock heheh.. Då var det dags att göra sig i ordning inför catwalken på IKEA..Sminka mig och så. Skulle ju va där vid 8, och bussen skulle gå 7 såå.. =/
Sminkade mig ganska rejält så det var bara att sätta på mig solglasögonen och sätta sig på bussen vid 7 hehe..Ville ju inte skrämma någon...
Sen var det somn sagt dags för caywalken på IKEA..Det gick bra lite stressigt på morgonen bara när vi kom dit men det funkade..
Efter det drog ja, Amanda och Helene till jakan centrum och kollade lite sen åkte vi hem till Amanada och SOOOLADE.. Var så himla skönt! Råkade bränna mig lite :$
Vid 3 åkte vi tillbaka till jakan centrum för vi skulle möta resten av ikea-projekts gruppen..Vi i min klass satte oss på PG-s innan och tog oss en varsin öl/cider för att värma upp bena lite :D hahah..Mysigt i vårsolen :D
Vid 5 var det dags igen för catwalk jakobsbergs centrum.. Lite läskigt var det men vi klarade det alldeles umärkt!
Och med ont i fötterna och värkande ben så åkte ja till jobbet för att fixa me en present till mig på jobbet, och alla kollade helt konstigt på mig eftersom ja hade min "fina" sminkning :D haha..Och inte nog med det..Skulle möta Syrrorna och Anders på thai för att käka mat också me denna sminkning..hhaha Men det fick gå det med, hade ju funkat hela dagen innan såå varför skulle det inte funka nu??
Vart en halv god middag och sen var det bara att gå hem,. Hoppa in i en skön och välbekänt dusch!
Så nu sitter ja här me en kopp te och lilla syster på mitt rum och kollat på "Notting Hill" och ja ska snart sova..Är så himla trött och ska upp ganska tidigt imorgon också..
Hoppas fortfarande på en frukost på sängen eftersom det är min födelsedag imorgon.. Så vi får se =)
Men nu ska ja ner och fixa lite saker innan ja stupar i sängen..Eller ska se klart notting hill bara sen ska ja nog sova..Borde egentligen plugga, har inte gjort det på hela dagen..Borde verkligen gjort det idag men ja orkar inte, får göra det imorgon i pauserna hehe.. För ska ju gå tre gånger imorgon på IKEA.. Sen ska ja hem och fira mig me mina underbara vänner =)
Nej ska som sagt sluta nu..Men ha en underbar kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0